Skolaaa!

hello!

igår dagen så blev det inge plugg ist jul pyntade jag (y) sen somnade jag vid halv 12.



dagen började inte så bra. skulle m bussen till skolan så åkte den förbi mig -_-' ,  så då stod jag där i 45 minuter sen kom mamma och hämta mig och körde mig till skolan.
När jag kom till skolan var det kö för att komma in till sportis '' vi skulle kolla på 9ernas lucia tåg '' Det gick ganska snabbt.. Sen fick vi fika i klassrummet , mysigt. Sen kom 9erna och sjöng '' små sjuerna små sjuerna är lustiga att se.. osv '' och snodde vårat fika.
Därefter började lektionerna.
Hade no pluggade till matte prov.. (Bråk) .
Nu har jag svenska och skulle iäntligen leta efter fakta efter nån författare för jag ska skriva en (bokrecension) men hittar inget. måste plugga nu iaf för den ska vara klar innan jullovet.
Gud vad Jennifer Lindström o Trude Engberg är riktiga plugghästar! ;D


Hörs senare! /jennifer.

Kommentarer
Postat av: Trude Engberg

FAN! vad vi pluggar ;)

2010-12-14 @ 08:57:59
URL: http://baratrudes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0