borta bra men hemma bäst!

hej, har kommit hem nu från semestern det blev tyvärr inget inlägg medans jag var där :( jag är nu jätte trött efter 5 timmars tid i en bil oh flyg idag så sa fixa lite till sen gå oh lägga mig. imorgon kommer det bilder från resan (Mycket kort) :) och även på det jag köpt.
Har även 700 kvar så det blir väl shopping nån dag här i veckan. :)
(MYCKET VIKTIGT, SÅG TRE KILL-MODELER PÅ FLYGET SKIT SNYGGA! (h)
mamma har fått resultatet även från sjukhuset,, felet var att jag har blodbrist på grund av det fick jag ont i magen, svårt att se på morgorna osv... så ska börja äta mycket hjärn protoin eller vad dom sa? hahaha!


Godnatt världen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0