förföljare/poliserna kom halv 4 inatt! sanningen bakom igår!

jaa wida night igår. gud vad ens liv kan förändras på en kväll. det börjades med att johanna undrade om jag ville vara med på ett spel som hon och hennes kompisar körde. sen så gick vi till skolan k12 och där satt vi vid gungerna och pratade. helt plötsligt säger cawa kolla till mig. och då kollade jag då var det en man i svarta kläder och en fredagen den 13e mask, han kom emot oss så då började jag skrika och sprinaga och resten hängde på fy fan vad läskig han va tänkte vi alla. så vi slutade springa när vi hade kommit till början av våran gata sen gick vi in oh låste. johanna (syrran) och cawa gick oh sa det till mamma medans ja, jennifer och emma gick upp. och jag tänkte dra ner rullgadinen bara för han kanske skulle veta att vi var där om det var ljust och sen när jag var påväg ner med den så stog han på gräsmattan utanför och stirrade på mig. rakt in i ögonen så jag och dom andra blev så jävla rädd eftersom han var där utanför. så jag skrek när jag såg han och kastade mig på golvet. så vi satt och var rädda hela tiden åh då ringde vi till polisen och pratade om  vad vi skulle göra. dom frågade om dom skulle skick bil dit men vi sa nej då, för vi trodde han skulle sluta. men 10 min efter samtalet kastae han en sten/kåtte på fönstret så vi skrek till , då kom mamma upp från undervåningen. hon vågade inte heller vara ensam nere. så vi satt i hallen och försökte lungna oss då kastad han igen då ringde vi polisen igen. efter en halv timme kastade han igen men vi tänkte om vi inte gör nå nu så försvinner han nog. men vi såg hela tiden att när garage lampan lös var han någonstans på gården så det lös och släcktes osv.. men när han kastade igen då ringde vi polisen igen då kom det två st hem till oss, då skulle vi berätta allt. jag var ju så rädd efter att ha mött hans blick där ute så när vi berättade för polisen kollade den ena fett mycket på mig för tavlan bakom mig nästan ramlade för jag var så darrig. 
efter vi hade berättat allt gick dom ut oh lös med lampor på gården, skolan, gatan, buskarna och lekstuggan. men om det händer igen kommer dom komma dirkt och sedan om dom tar fast han så kan vi anmäla honom då får han betala böter till alla oss han hade gjort detta för! men tyvärr så tog dom han inte. :( 


Rolig kvällva? :o det kändes som man var med i en skräck film. läskig kväll. jag kan lova det skulle varit skiljnad om man inte bodde i dethära huset nu eftersom han vet vart vi bor och sånt nu :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0