tonight, give me everything tonight!

hellå! är hemma efter den sista dagen i skolan ''för veckan'' jag vet inte hur jag orkar är typ död i kroppen känner jag. tv4 var i skolan idag så kanske kommer med i tv ikväll :D mår iaf inte så bra så ska villa mycket idag! ja det bli inge inspark för mig.
ikväll ska man kolla på film o popcorn m syrran.
på måndag börjar vi gå efter schema huhu. men har en hel helg av planer imorgon blire nice m ... hemlig <3
hur vi slutar varje dag:
måndag: 15.30
tisdag: 15.35
onsdag: 15:00
torsdag: 15:35
fredag: 13:15
niceiga dagar slutar bara tidigt på fredagen! (Y)

skolfoto 9/9 !

skol- agendan

schema men man ser väl inte så bra!

mobba inte min handstil jag vet att den är muppig!





kan även säga två saker om höstlovet. ska åka oh kolla på rihanna i globen och hampus (skåningen) kommer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0