waiting for the right moment!

hej, ni får tyvärr inga bilder jag har mer än tusen men jag orkar inte, om ni vill se kan ni gå in på min syrras blogg! jag har hon som länk ;)

jag kommer sluta blogga lite längre, för att njuta av dom sista dagarna av sommarlovet men ni kan böja kolla igen den 20/8 då börjar jag igen! jag tror jag även ska göra om lite på bloggen temat osv om jag hittar nån som kan hjälpa mig.???


iaf just nu sitter jag oh ska försöka byta percing i naveln. från en delfin till en ödla ;)

vad jag köpte i tyskland!
5 linnen
ett par byxor
en svart behå
3 ringar
ett halsband
3 navel percingar (ödla, tärning och det är en deamant med en vinge på slutet)
en hamburg halsduk
prisent till ida!



ska åka till uppsala och köpis nån dag och shoppa lite till innan skolan börjar! ;)


Livet leker! ni får några bilder att njuta med! <3










Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0