dålig update

hej, hade as kul på festen i lördags, jag dog nästan av skratt över hela kvällen. där träffade man även en kille som hette robin som stog i barren, as trevlig kille. sen var han as gullig som körde hem mig och jonna vid halv 3 på natten. haha :)
igår blev de bara slapp, men var as trött hela dagen osv, hade jätte ont i magen och huvudet.

i morse vare ju jätte kul frös och sånt sen gick man på toa och spydde (ursäkta uttrycket) inte precis vad jag hade tänkt mig men. så ligger i sängen och har kollat på film mest utav dagen. kul att man hade frågat farmor att göra go middag idag osså blire såhär :( så jonna kommer ta hem matlåda´till mig :) sen åker ju farmor tillbaka till tyskland. hade iaf as trevligt och roligt i lördags riktigt lyckad kväll, lär jag ju säga. :D


kommer bilder utav kvällen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0