20:41

Förlåt att jag inte har gjort ett inlägg på ett tag. Datorn har inte fungerat på ungefär två veckor :( men idag blev den fixad :D

Helgen gick jätte fort men hade tänkt att berätta om den ändå bara för den var jätte mysig!

Fredan: slutade åkte hem, hade film mys syster.

Lördan: hade match förlorade men vi spelade väldigt bra ändå. sen kollade vi på dammernas handbollsmatch. sen gick man hem och duschade o fixade sig. Sen åkte man till Hedda Isberg för vi hade lagfest vi åt på pizzerian, prata, ''lekte lekar'', basta oh bada badtunna! det var riktigt trevligt (y).

Idag: Gick på bio med lillesyrran hon ville se trassel så då såg vi den. haha. sen när man kom hem var man barnvakt åt Alexander o Hugo! haha. Herregud jag är fan helt slut. Men ändå en jävligt lyckad kväll. :D

 




bilder från lagfesten!
Själv märkte jag att jag var blekast i laget ( roligt liv )!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0