Lovet!

det är så himmla härligt med lovet men det är snart slut.. :( Imorgon börjar skolan så det blir slappa med syrrorna hela dagen. Hade tänkt oh berätta lite om vad som hände i helgen!


I fredags så åkte jag mamma och wilma till gävle gick och kollade i affärer på nian, om jag ska vara seriös hittade jag ingenting. jag hade boka tid för att ta hål i naveln så jag gick oh tog hål. det gick snabbt men lite ont efter. jag fick en tråkig smycke som jag lär ha nu i minst 6 månader kul. men som tur var, så dom att dom skulle få in nya smycken så jag skulle få komma tillbaka och byta till någon annan, GRATIS! :D
Sen när jag kom hem så kom pappa direkt från flygplatsen med prisenter och .. så jag fick lite saker..
Lördagen kollade jag på One tree hill typ hela dagen för jag fick den dagen innan.
Söndan så var jag ute och tog en promenad (y) bara för att mamma tjatade, då gick jag till mormor och fika bra promenad tycker jag. (y)
sen på kväll en kollade jag på mycket nytt på tv bara för det var säsong start på allt! Först Greek, direkt efter blev det oNE TREE hiLl säsong 8 ( peyton o lucas kommer vara gästskådespelare två gånger idenna säsong så belv så stolt. 
sen efter började jag kolla på något nytt om en familj som har fått superkrafter, den var lite random. efter det Las vegas resten av kvällen försökte lägga mig tidigt på kvällen men det gick inte så somnade 2 och jag hade ställt kl på 9 så jag blev jätte tröt. och jag märkte när jag vaknade att jag hade skit stökigt rum så lär städda det idag. 
fast först tror jag tar och gör fruktsalad bara för att jag känner mig (nytig) idag. fruktsalad = fruktcoctail som är redan färdig. hahaha!

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Visa bild på piercingen!

2011-01-18 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0