A night to remember!

Hej! har nyss kommit hem efter att haft en jätte rolig dag med Ida! men det börja inte så bra jag skulle liksom ta en dusch på morgonen men vårt jävla varmvatten var borta men det var tydligen inte bara hos oss utan i hela forsbacka! (A) men jag tog mitt mod och duschade i kallvatten,, det var ju inte precis årets dusch heh.
Hemma hos ida så bev de att vi pratade lite o sen kollade vi på Harry potter 7 del 2 ;) jag ska inte säga nå eftersom det finns några som kanske inte har sett den än. men den var jätte bra och jag kan säga att det kom ganska så mycket tårar men vem är förvånad, grinar typ till varje film! heh sen började vi kolla på en tv-serie ''the secret life of american teeneger den är super bra. rekomenderar den verkligen!
vi hann kolla på 7 avsnitt. Och jag lovar att vi fick med hur mycket skratt som helst. <3

Som vanligt vill ida aldrig va med på kort så ni får inga :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0