i'm back!

Hej nu har det gått ett tag och jag är redo för att börja blogga igen :) jag har varit i stockholm osv .. Bilder kommer ;)
Grönan, shopping, skåningar, massor..
I stockholm var man på grönan har hittat en ny favo (karusell) ''Pop express'' as rolig, där var våran insläppare Glenn  han var jätte snäll mot mig och johanna för vi fick gå förre alla när vi skulle åka :D jävligt nice.
Shopping, har hittat mycket fynd en ring, en parfym, en par shorts, en jeans jacka, tre linnen och en tröja till hösten. jag är ganska så nöjd.
SKåningen Hampus var på besök här i forsbacka i en vecka hade jätte roligt. han är en jätte snäll kille och jag hoppas vi träffas igen. :)
Nu ska man dra hem till ida. vet inte vad vi kommer hitta på men,, vi får se :)

Bjuder på den ja! <3
 


Bilder kommer i  nästa inlägg från halva sommaren och vad som händer senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0