it's time to let him go!

har packat alltihop klart nu. blir en väldigt tidigt godnatt idag. imorgon åker man 7 härifrån. det blir ett litet besök i skåne för att träffa hampus. sen åker vi vidare! har laddat upp en spellista på mobilen och fixat två cd skivor! det blir ca 13 timmar i bil. så underhållningen är på topp!

Fredag blir det stan (shopping) klippning, Benedikt <3 det kommer nog inte bli mycket inlägg eller,, det kanske blir nåt på resan sedan får ni mycket bilder när jag kommer hem. jag kan avslöja att jag bara kommer klippa luggen snet (H) det kommer bli awesome!
sen kommer pappa, jonna och jag gå på disco på tisdag och kanske nån mer kväll PARTY PARTY PARTY!



snart kommer spellista!!! (Y)


sist jag var i tyskland klippte jag mig såhär, tänker göra det igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0