Some pictures of the summer!

Jag bjuder självklart på alla bilder med mig på,, göre bara för er, vill också tacka er som har haft koll på blogg även fast jag inte gjort nå. puss på er. <3

Ni får bara ett kort på mig och min syrra på midsommar, på bussen till stockholm!





Jag och jonna i kö till vildamusen!


Jag och jonna någonstans i stockholm!

Hej, jag heter Jennifer och jag är kort!


jag oh syrran med min framtida båt bakom,, det är nog denstörsta jag någonsin sett.

och den var lite längre än så.. hälften är kvar kan jag lova!! 


Min andra båt tss,, den e bara så nice. ank-båt! :)

Tittut! höhöh!



Sen får ni inga fler men ni kommer självklart få fler innan skolan börjar. jag lägger nog ut bilder om mina fynd imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0