23/6-11 09:56

God morgon! jag gick upp vid 6 jaow. Men jag var för trött för att följa med till mammas jobb men jag ångrar mig nu :(
Sitter just nu i min soffa ska strax gå ner oh äta frukost.
Igår, väckte johanna mig vid ett, ''vi ska till pappa om en timme'' och då blev det bråttom. jag hoppade in i duschen fixa mig bland.A
När vi var där satt vi och prata om Tyskland att vi åker två dagar tidigare :) vi skulle åkt den 30/7-6/8. Men nu åker vi den 28:e ist men de gör inget för mej.
Vi kommer åka bil ner dit och båt ;) sen åker vi med flygg hem :D

Vi fick även prisenter, ja eller johanna fick tidig föddelsedags prisent :( hon fick solbrillor för 700-800 kr -.-'.
även fick vi godis och massa annat.

Imorgon bär vi av mot Åland (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0