Bieber-Fever!

Jag har fått Bieber Fever, har börjat lyssnat jätte mycket på Justin efter låten ''Next to you''. Har till och med kollat på filmen never say never många gånger nu :)

Har blivit kär i dessa låtar!
Never let you go
Born to be somebody
Overboard
Down to earth
!

hehe inte för att jag har precis gillat han innan, fy vad jag hatade han.
Men nu älskar jag han inte heller tycker låtarna är bra och filmen är super.
Att han kunde bli den hära stora kändisen från av att kommit från sån liten stad men inga kontakter. :D otroligt. :)


Nu ska jag lägga mig om en oh en halv timme. men det kommer bli halv två jag somnar! ska gå upp halv 6 imorgon. och midsommar äre då :) 

Glad Midsommr Allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0