Det blev inte av!!

tyvärr så blev det inga bra kort på pizzan men den var as god:) Jag tänker berätta lite om vad som händer i veckan osv..

Imorgon: syster
Torsdag: Ska jag följ med mamma till jobbet :p
Fredg: ''Missommar'' Då ska man gå upp tidigt -.- sen med en buss till stockholm :) och sen med en båt till Åland. det blir spännande eftersom jag aldrig har varit på Åland ;) det kommer säket bli massa kort :)
Juli V.28 Måndag: åker jag till Stockholm där ska jag bo hos morfar som jag sällan träffar, i några dagar. då ska man åka färja lite överallt, se massa. Grönan och shopping :D
Juli V.30 Torsdag: åker man bil/båt till tyskland... kommer mer information. :D
Juli blir så Fucking rolig :D
Skolavslutnings kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0