it's all about life!

Godmorgon kära läsare. hade tänk berätta lite om igår osv.
denna natt hade jag bara sovit 5 timmar på grund av alla mygg och (knott). när jag vaknade hade jag 4 st myggbett i ansiktet och 34 st på bara armarna och benen. :(
sen när jag kom hem var det ingen hemma och jag hade igen nyckel med mig, hahahah :D så jag gick över till mormor, såklart hade hon en nyckel. så då fick jag en glass när jag var där, jätte gott.  

Igår har jag även sätt att big brother har börjat om på tv11 :) jag själv missade typ 50 dagar så det är jätte kul att dom har börjat om :) jag tror dom är på dag 4 nu. Det går varje dag utan söndagar.  set är oftast 23:00 det börjar, men dom kan ha ändrat tiderna ibland :)
Har även börjat läsa Sara Sassy Jönssons blogg om hur hennes liv är nu efter big brother. det är jätte kul att läsa eftersom hon skriver om hon och martin för dom bor typ hos varandra varjedag. :) här får ni länken!! som er som vill kika :)
http://sassy.spotlife.se/

 
 

Dom två sista bilderna är från utsidan, jag är så glad att dom har löst allt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0