Popcorn we like!

wohoo! vilken nyttig middag jätte bra :) men efterrätten förstörde allt men det var ju så gott. kladdkaka o grädde :)
Tänkte berätta lite om mina problem.. har fortfarande inte fått svaren från sjukhuset, jag börjar bli orolig. sen har jag fått inflamation i tandköttet så kan nästan inte öppna munnen.
Högra ögat ryker typ hela tin, en vecka nu det är fett drygt.
Sen har inget myggbet försvunnit, hatar dom jag har i ansiktet, 4 st -.-' 
sen var det nog inge mer..

Sitter och käkar popcorn. ''älska detta gosak'' ikväll kommer jag sitta och skriva, jag kommer nog bli klart med kapitlet då :) klart blire big brother kl 23:00 ikväll ;)



Popcorn

godis hihi älskar dom dära!!!<3


Detta var allt för mej, hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0