Stockholm o det andra..

DÅ var man ny duschad ::D (SKÖNT)

i stockholm handla man ett par Jeans 299kr på ZARA. ganska stolt över de 3 par jeans i mitt liv.
Sen var de dom första jeansen i år jag har köpt/använt. heh!
Jag tror jag inte är nån jeans människa.
sen köpte jag en svart tröja 150 (149 exakt) Gina.
sen fick jag ett draperi lila med massa fina rosor som var lila de med..  
och så alla vet mamma köpte allt, hade inga pengar me mej. hihi :::::::::::::::::::::DDDD


Första skoldagen idag sen innan sportlovet, gjorde omprov fick G- ! BRA JOBBAT TYCKER JAG - bättre en första gången jag gjorde provet då fick jag ett rätt, så jag gjorde totala framsteg i kemi.
Fick sluta en halvtimme tidigare´, yey.


Såå nu har jag fixat så jag kan kolla på Mean girls 2 och Black Swan, så ska kolla lite på det nurå! hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0