jag vill bara säga

jag är fett glad att ida och jag är vänner igen det känns som en bit av mitt hjärta har läkt.. det känns otroligt bra men samtidigt återstår en bit en ganska stor vänskapsbit .. säger inget namn men jag vill att DU  ska veta att jag aldrig kommer glöma våra minnen,dom kommer alltid finnas kvar även fast inte du finns kvar.. och jag vill inte fortsätta bråka eller vad vi än nu gör jag vill fixa saker göra saker bättre. jag skriver det här för du skulle aldrig annars veta.
det ända jag vill säga är förlåt och jag saknar dej, jätte mycket och nu ska jag sluta skriva annars börjar tårarna rinna..

låten jag lyssna när jag skrev : Glee cast - pretending :) lyssa göra skit bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0