light up the world!

he yo, igår sov jag och henke över hos ida jag sjöng och dansade typ hela tin från 11-01 kändes bra de :) sen så kolla vi typ på scream 2 nja jag somnade en halvtimme av filmen sen vaknade jag upp 2 gånger på den halv timmen oh skrämde ida och henke det var grymt kul. efter de var vi uppe hela tin ingen av oss kunde sova :( Jag somnade 04:50. sen vaknade jag vid 10. men jag lär säga att kvällen blev lyckad (Tårar, Skratt och Skoj!! det kan inte bli bättre än så :)


nu sitter jag här och ska snart åka och beställa kinamat :D mumsigt.. och ikväll ska jag skriva nog bara. morgon så åker mamma och jag till köpis och ska köpa skolavslutnings skor.. ÄNTLIGEN.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0