it's to late, let it go..

you showed me that someone out there will love me for who i am and that life is beautiful. you learned me to belive that i'm me and that they are fake.
you smiled and laugh when i joked and talked to me when i was down. you are like an angel for me i see you like that. no one are like you and no one will ever replace you beacuse you are the best thing that ever happen to me.


för er som inte orkar översätta↓

du visade mig att någon där ute kommer att älska mig för den jag är och att livet är vackert. du lärde mig att tro att jag är jag och att de är falska.
Du log och skratta när jag skämtade och pratade med mig när jag var nere. du är som en ängel för mig jag ser dig så. ingen är som du och ingen kommer någonsin ersätta dig eftersom du är den bästa som någonsin hänt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0