no life

♥1. vad heter du? jennifer frida linnea lindström 
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? nåt enkelt jennifer e så långt..
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? tjej: jennifer kille: oliver haha
4. vilket stjärntecken är du? stenbock
5. vilken årgång är du? 98
6. vart bor du? Forsbacka.
7. bott utomlands? om semester räknas?
8. flyttat antal gånger? aldrig
9. vart skulle du vilja bo? lyxlägenhet i new york/los angeles
10. vilken skolklass? 8D
11. vad vill du bli när du blir äldre? Designa min egen kollektion, modell, allt man tjärnar pengar på och är kul.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 178 cm
2. hur mycket väger du? vet inte 59-60 kg 
3. hårfärg och frisyr? hårfärg: färgare ofta olika ljust-brunt-svart! frisyr: rakt långt.
4. ögonfärg? klar gröna
5. mest nöjd med? ögonfransarna hur långa fina som helst.
6. minst nöjd med? allt nästan ''näsan''
7. skostorlek? 38-39-40 beroende på skorna.
8. glasögon? nopp
9. har du några piercingar/tatueringar? navel piercing och hål i öronen om de räknas.

FAVORITER
1. filmer? allt möjligt
2. låtar? pitbull, flo rida, mohombi allt..
3. årstider? Sommar love it.
4. mat/dryck? fläskfilé och potatisgratäng, annars har man ju alltid tacos och pizza. coca cola, vatten osv..
5. djur? Hund
6. färg? röd, lila, svart, vit. 
7. parfym: bruno banani
8. tv-program? One tree hill, the secret life of american teenagers, the vampire diaries och 90210
9. ämne i skolan? musik, hk, engelska
10. sysselsättning? Skola, kompisar, handboll shopping.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? har ingen på mig
2. vad använder du just nu för skor? har inga skor på mig
3. favoritfärg på kläder? Svart, grå, vit alla   
4. favoritmaterial på kläder? brukar inte bry mig om de
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? dom jag har på mig, mykis byxor, linne, strumpor och sjal. 
6. favoritaffärer? gina, bikbok, veromoda, cubus, zara, newyoker och h&m 
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? oj 700-600 kr de beror på om jag hittar något men denna månad har jag redan shoppat för 600kr. 
8. favoritmärke? Chanel och prada
9. vad har du för byxstorlek? 28-29
10. vad har du för tröjstorlek? S eller M

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? stort 
2. vilken färg på tapeterna? vit och lila
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vit och lila
4. favoritmöbel i rummet och varför? Soffan och sängen, för jag är bara i dom antar jag. 
5. vad vill du ändra där inne? allt från topp till tå 
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? dvd
c) dator? bärbar ja
d) stereo? Ja
e) telefon? mobilen finns
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Grannhuset och en fin utsikt av forsbacka. 
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, bloggar, pluggar, filmkvällar. 
9. vem förutom du brukar sova i din säng? ingen isf kompisarna. 
10. favoritpryl i rummet? vet int, sängen datorn

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Kjell 
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? busskort, nyklar och hörlyrrar
b) skolväska just nu? agendan, och andra prylar
c) handväska eller liknande just nu? den e tom just nu tror ja.
3. vad är du beroende av? läsk, kläder, massa annat.. 
4. vilket land kommer du i från? Sverige yyyh
5. vilken sorts lypsyl använder du? lypsylet som e inne
6. vad tror du på? att man blir en människa igen efter man dött och får gå till skolan om och om igen och jag tror på att vampyrer existerar  
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? fattar inte sånt där.
8. vad köpte du senast? min nya sjal. 
9. har du nåt husdjur? kanin. 
10. vad bor du i? villa elle mer i mitt rum.

GREJER
plånbok: vezzano svart lång
tandborste: rosa 
smycken: ringar, örhängen, piercingar och halsband. 
solglasögon: gucci
underkläder: Bh & Trosor? what eles
nagellack: många färger men just nu rosa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0