i have find my question and answer!

frågan: ska jag fotsätta med handboll och spela med 99erna?
svar: jag ska fortsätta, det var jätte kul och jag älskar att åka på cup så det här blir nog bra ändå!

det gick ju jätte bra och det var väl kul men önska bara att man hade sin bäste kompis brevid :( men man får väl vara alone. men ska hoppa in i duschen nu iaf och bli lite ren och fräsch!
lite kort info om höst terminen 2011 o lite 2012 .
imorgon slutar man kvart över 1 yeah!!!
nästa fredag äre skolfotot :)
16-17 sept. handbolls cup i kungsängen/stockholm då följer ida med. :p
18 sept, fyller älskade ida år, då blire kalas! <3
21 sept. fyller älskade lille syrran år 9. och jens persson som man känt hela livet <3
sista oktober fyller mormor :)
typ 10 dec. fyller morbror guido 40 år då blire fest.
22 dec. fyller farmor år :)
24 dec. äre efter längtade julafton. <3
sista dec. nyårsafton/fest/min föddelsedag <3
första jan. min föddelsedag/vi dör av att jorden går under <3
4-5-6 jan. koppar cupen :D handboll!
7 jan. har haft navel piercingen i ett år :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0