11 dagar

Hej idag har jag fått lite panik. Som ni själv vet har det varit påsk och man har fått mycket godis. Idag vägde jag mig och fick en chock så jag har tränat som fan idag och jag hoppas jag gått ner ett påsk ägg iallafall, haha.
Ni kanske vet eller inte så är det uppehåll på handbollen nu också världens sämsta tid för om 11 dagar är det gästrikeuttagning och med tanke på att man inte har tränat på två veckor ( handboll ) så fick jag panik eftersom jag vill så gärna komma med i gästrike laget och jag vet att det kommer bli svårt... Men det blir ju svårare när man inte håller igång, som alla andra lag gör så man kommer få sig en utmaning lär jag säga. Så nu på eftermiddagen har jag tagit tag i vissa saker. Jag tränat styrka och lite annat på rummet idag imorgon ska jag ut och träna kondition med en annan handbolls kompis. Sen så har jag pratat med ena min tränare om att få låna kort och nycklar till hallen så jag kan träna skott och lite teknik i hallen tillsammans med min pappa som däremot är ( förre detta ) coach för mig och forsbacka ik f- 97,96,95 i handboll. JAG VILL, JAG KAN, JAG SKA komma med i gästrike laget! :)


2007 på bilden!


Kommentarer
Postat av: Emma Pihlajainen

Tro på dig själv, tänk inte för mycket ute på planen, slappna av och försök ha roligt! De är dem bästa tipsen jag kan ge! Kör hårt som fan nu!!!!

2012-04-11 @ 14:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0