Snackis...

BIG BROTHER SNACK!
Annica sa i torsdags kväll att hon tänkte lämna på söndag (ikväll). Jag hoppas hon inte gör det eftersom jag hejar på henne, sen så tror jag inte det blir nå mellan henne och Marcelo eftersom BÅDA kommer ha väldigt många alternativ när dom kommer ut (Annica förtjänar en bättre kille som är snällare), men jag tycker även Marcelos attityd (ibland) är fejk, jag tror att han gör sig till mycket.
Tenny tyckte jag as mycket om i början var lite som Christian från förra året (om man tar borta årsskillnaden). Men nu på slutet så klagar han bara på att han har ont och om han har så ont och mår dåligt där inne så kanske han skulle ha det bättre på utsidan eller?
Sen ikväll står det mellan Amandus och hulda. Jag tror Hulda åker ut eftersom Amandus har klarat säg längre. Med det menar jag att han varit nominerad flera gånger men ändå klarat säg. Vad tror ni kommer hända och vem tror ni lämnar?!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0