Dagen i stort!

Dagen har gått förvånande underbart bra.
Bild: hade vikare alltså chill
Spanska: film
Idrott: volleyboll
Hemkunskap: semlor
Som ni märker skolan helt ok! Efter skolan drog Ida och jag till köpis och leta PRAO-plats det sluta med att Ida fick på bikbok medans jag inte hittade nått. Så Ida och jag köpte godis och läsk som jag kunde tröst äta till. Haha

Sen ville mamma att jag skulle komma till henne i stan och då åkte jag dit. Köpte örhängen och en smink-borste.
Mamma köpte lite saker till henne eftersom hon fyller år imorgon <3

När jag var in på bikbok i Gävle så frågade jag om jah fick praoa där. Och det fick jag, jag blev lite överlycklig. Det är ju typ affären man vill jobba på i framtiden. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0