jodå övervikt

Hallå där! JO nu vet jag att min resväska är ''överviktig'' ... fan alltså jag vill inte betala övervikt på flygplatsen..
Idag fynda jag tre tröjer och köpte även en grej till min lilla syster. Jag har inte lust att visa er kläderna jag köpt än utan väntar tills jag kommer hem då ni får se allt på samma gång eftersom det är ännu en shopping dag kvar imorgon och inte vart som helst utan i själva FRANKRIKE där kommer jag handla upp alla euro jag har kvar... ;) Ni kommer få väldigt mycket bilder från dagen imorgon, kommer typ ta kort på allt och pappa sa att vi skulle käka något riktigt franskt också. Det blir nog underbart! :D
Nu har vi iallafall kommit hem från dagens äventyr och det är bra väder idag också fast inte lika fint som igår, så nu sätter vi igång grillen, GÖTT!
 
Det nya håret ↓
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0