så nära men ändå så långt bort

Hallå där, blir så glad att ni fortfarande går in på bloggen även fast inget händer. Men det är inte så långt kvar nu så håll ut ett litet tag till...
Nu såhär på morgonen har jag duschat och fixat mig och nu håller jag på att uppdaterar mig på facebook, här och chattar med kompisar där hemma och så... Men snart ska jag iallafall sätta mig i en bil i två timmar för åka till nån stad för lite shopping (igen, lite ovanligt, not) iallafall så är denna dag den näst sista shopping dagen sen så äre bara frankrike kvar som står på tur´för lite undersökning... ´Det låter toppen i mina öron.
Sen när jag kommer hem på måndag så kommer alva direkt till mig på kvällen för lite sleepover och prat.. det känns som hela nästa vecka kommer bli amazing på alla sett.
 
Sen har jag hunnit med att fixa håret denna vecka också blev faktiskt nöjd med färgen och längden på det nya håret som ni kommer få se när jag kommer hem. Medans njut av mitt gamla hår! ↓
 
OVER AND OUT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0