SWAG

Hejsan, tog en paus såhär några dagar vet inte varför det blir så men jag antar att jag inte hinner med att uppdatera under sommaren. Iallafall så kan jag inte hålla mig borta nå mer.. Dessa dagar ni missat nu har varit helt otroligt amazing, och jag hoppas jag får flera sånna dagar innan skolan börjar vilken jag måste få! Dagarna går fort nu.. Man gör så mycket så tiden bara rinner iväg, idag har iallafall måste vart ganska så långsam men det brukar söndagar vara, enligt mig har jag alltid sett söndagar vara en slapp och plugg dag, vilket denna dag varit om man tar bort (plugg). Har även idag fått vår lilla nya familjemedlem som heter Zlatan, hur söt som helst utan att han har rivit sönder mina lår eftersom jag har haft shorts! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0