onsdag, tordag & idag!

Onsdag: ja som sagt fick man sommarlov och på kvällen då åkte jag, alva och hanna till stolt och nykter. Jag hade jätte kul där båda bra och dåliga saker hände men inget att ta upp.. iallafall sen åkte vi hem vid halv 2 och då sov alva och jag över hos hanna. :)

torsdag: ja vi sov ungefär till ett - två på eftermiddagen sen när vi hade slappat ett tag bestämde vi oss för dra och lira lite fotboll och det gjorde vi ett tag sen snackade vi typ i timmar och vi åkte även till konsum och köpte natur godis och vindruvor.
sen åkte Alva hem...
då åkte hanna och jag hem till henne och tog ut filtar, glas, cola, och det vi köpte, osså la vi oss på hennes studsmatta och snackade. trevligt trevligt.
sen bestämde jag mig för sova där igen och sen så la vi oss kanske vid två eller nå.

Idag: vaknade vid 12 sen så la vi oss i soffan och kollade på tv i några timmar tillsammans med frukost och glass... perfekt morgon. sen åkte jag hem strax efter 3.
Nu har jag bara käkat middag och duschat... så sitter och kollar på tv med lillesyrran nuja! Vi TAGGAR för fotboll sverige - england! :)
 

Bilder kommer i nästa inlägg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0