min dag!

jag hoppas ni orkar läsa för det är fett kul!

det börja ju med att vi skulle åka till bussen med bilen och när vi hade kommit lite mer än halva vägen så kom mamma på att hon hade glömt buss biljetterna så vi lärde åka hem igen... vi hann med bussen med 2 minuter och då får vi reda på att vi inte behövde den papperet så allt var i onödan -.- haha.

sen så när vi hade kommit till stockholm så blev vi sugen på donken så då åt vi där och helt plötsligt så hade jag skärit upp mina byxor på något så jag hade världens hål i byxorna så det blev kaos. som tur hade jag köpt skinn byxor så jag bytte till dem och efter ett tag märkte jag att dom var aldelles för stora så jag lärde gå och byta till en storlek mindre så då lärde jag byta till min byxor som va sönder och gå och byta skinn byxorna på h&m och sen fick jag en mindre storlek och då gick jag och bytte till skinn byxorna igen som tur satt dom bra. hahaha just my luck! men sen så gick allt bra shoppade lite som kommer i nästa inlägg.
Men mamma och jag gick och fika på stureplan och gick i massa affärer och hade de trevligt, så resten av dagen var skoj, men varje stockholms resa måste man ju bara göra lite oförglömlig right? :D plus gud vilka snygga killar det fanns på stan undra om man ska flytta dit inom kort ;)


nu sitter man åh kollar på melodifestivalen med familjen men huvudvärk som inte vill försvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0