Back to talk about my future!

Hej! Vill bara försäkra er att det kommer skrivas en hel del om gymnasiet här dom kommande månaderna! För det är ett väldigt stort beslut som kommer påverka min framtid. Och jag vet inte alls vad jag ska välja måste först kolla alla mina möjligheter och sedan välja det som känns bäst!
Några alternativ jag redan tänker på är:
- stylist, mode, hår, naglar, hud, SMINK!
- ekonomi, advokat, eget företag, butik, PENGAR!
- psykolog, verkar spännande och jag är inte blyg utan bra på att prata "om problem" bland annat.
- estetiska, fotografering, tv, film!

Detta är det jag kollar lite extra på även två andra saker som: ingenjör och att göra ett utbytes år i USA och gå High school ett år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0