Vi är en handbolls familj, alla vi spelar/spelat!

Hej! Sitter och kollar tillbaka på hur det var förr med handbollen och allt! Fy fan vad jag saknar den tiden. Åh kommer ihåg tredje året vi vann då radion inteljuvade mig som pappa fixade åh mormor satt och lyssnade, haha. Ni skulle bara veta stämningen! Såg massa artiklar jag klippt ut på laget i tidningar genom åren och sen bilden på pappa och mig när jag springer och hoppar upp i hans famn direkt efter signalen gått, då vi vann hela cupen. Den bilden är känslosam så den visas inte men kan stolt nog visa upp mina medaljer och mina tre pokaler fast pappa har den största! Och ni som inte vet var min pappa min handbolls tränare.

Dom tre medaljerna jag håller upp, är dom med mest minnen bakom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0