Blogg paus är nu över på länge!

Ja jag har ju haft en blogg paus lite mer än en vecka men det känns som jag aldrig riktigt började efter sommaren. Men jag har ju väntat på att min nya header skulle upp också osv. Åh där har ni den, inte exakt som jag vela ha den men för nuet får det se ut sådär.

Medans jag inte bloggat har jag hunnit med så mycket roligheter. Fast tänker berätta mer om vad som har hänt i nästa inlägg.

Iallafall nu blire det som förr seriöst jag är riktigt taggad ska försöka uppdatera minst 5 gånger om dagen, men det får allt dagen avgöra eftersom jag kanske inte gör nå vidare speciellt men då ska jag försöka få in massa annat kul ni kan läsa om.
Aa hare bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0