Denna fredag sög ju!

Hejsan läsare! Vela dela med mig av hur min helg kommer se ut!
Lördag: sova ut, duscha & fixa mig, slänger in lite plugg och därefter dra till världens bästa.
Söndag: sova ut, duscha & fixa mig, slänger in lite plugg där också sen åker jag till stan med mina finaste vänner Johanna & Alva. Då ska vi äta på restaurang och då ha avskedsfirande, av vår talangfulla vän Alva som åker på måndag till Italien för att tävla i musik (sångerskan min) Aja hon kom tre:a förra året så hoppas på en första plats nurå!
Idag: ja denna fredag sög ju verkligen, har inte gjort nåt. Umgåtts med familjen bara, men är fortfarande lite förkyld och ganska så trött. Vilket innebär att det nog blir en tidig kväll idag åh!


Why so serious? Jennifer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0