Tyvärr inget att bjuda på!

Eftersom jag inte gör nåt speciellt kul när jag är sjuk så kan jag tipsa er om bra filmer. Med tanke på att det är lördag och ni kanske planerar film kväll med brudsen eller pojkvännen.

- Filmen: Lol, har blivit ganska populär jag själv har sett den och jag tycker den är jätte bra!
- Filmen: The women in black, det är en skräckis då stjärnan Harry potter är huvudrollen. Iallafall den är bra och jag lovar att man får lite hjärtattacker.. Vilket jag fick när jag såg den.
- Filmen: Project X, as bra film och underhållande. Vill själv göra Project X.
- Filmen: John tucker must die, hehe jätte rolig film värsta komedin!

För nuet får ni njuta av dom där filmerna!✌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0