Vad jag hunnit med!

- Förra fredagen gick jag på bio med Alva och då kollade vi på magic mike, de är en riktigt underhållande och tjej film med tanke på att det handlade om snygga kända skådisar som strippade. Jag och Alva rekommenderar den till alla er tjejer. Haha.
- Förra lördagen åkte jag in till stan för
att träffa Johanna, de var då cruising i stan också. Men aa vi gick runt där med johannas kille och hans kompisar, vilket inte va så fel. Hehe. Den kvällen ba va helt otroligt bra och tobbes kompisar kunna inte gjort den sämre heller.
- Skolan började i måndags efter schemat och jag kan verkligen övertyga er om att jag har fått värsta schemat någonsin. Ja jag slutar halv 4 varje dag utom en och det är inte på en fredag utan på en onsdag och då slutar jag 14.00 fatta jobbigt år sista året på högstadiet kommer bli...
- I tisdags började handbolls träningarna inom hus äntligen liksom. Det var jätte skönt att få känna på det igen, som jag längtat.
- I onsdags efter skolan va jag med Alva och då drog vi in till stan och fikade. Jag tvingade in Alva på coffehouse där hon verkligen inte vela fika men efter hon väl beställde kladd kakan där så sa hon: omg har aldrig ätit sån här god kladd kaka förr. Man ba: i told you so!
- I torsdags var jag hos tandläkaren och på min första dans träning. Jag hade jätte fina tänder och de va absolut inge fel på dom, sa dom. Så blev jätte glad. På dansen hade jag jätte kul. Fast ja det va ju lite svårt för mig som va nybörjare än för dom som hade hållit på med det där några år, så kände mig sämst och ovigast i rummet (jätte pinsamt). Men med lite träning så kommer jag säkert komma in i det snart ( hoppas jag ).
- Igår fredag, så åkte jag till skolan med värsta hals brännan, det gjorde ont och va jobbigt så jag va kvar och gick på dom ämnen jag isf skulle få rest i sen åkte jag hem. Så hela dagen/helgen blev förstörd, knarkade hals tabletter och sånt igår. Hehe! Hatar att va sjuk speciellt på helger.


Kommentarer
Postat av: Maddiie

Kikar in och önskar dig en fin lördag :) Några speciella planer för dagen?

2012-09-01 @ 11:10:16
URL: http://www.maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0