Dag 1 - Min presentation

Jag heter Jennifer Frida Linnea Lindström.
Jag är född första januari 1998. Går i 7an på sofiedalskolan. jag bor i forsbacka, mamma och pappa är skiljda så jag bor bara hos mamma tillsammans med mina syrror.
Min systrar betyder mest för mig dom, jag vet att dom alltid kommer finnas där för mig.
Jag är glutenallergisk.
Jag spelar handboll.
Jag gillar att kolla på film med mina underbara vänner <3
Jag älskar julafton o nyår för det är såå mysiga dagar.
Denna jul spenderas med den älskade familj.
och nyår med älskade vänner <3
jag älskar tv-serien one tree hill.
älskar att shoppa och vara med mina vänner.
jag är väldigt envis och gillar att skratta.
Fast ibland .. är det inte som allt brukar va, det är inte kul. 
om det har hänt något så döljer jag vad jag känner eller du det känns, det gör iallafall ont.
Killar litar jag inte på, man blir jämt sviken eller så blir nån annan sårad. 
de va typ det.
Jag älskar SOMMAREN o glass! <3
kommer inte på mer. kommer bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0