Dag 2 - Min första kärlek!

Självklart var det ju nån från dagis men vi säger att det inte räknas. Jag blev aldrig tillsammans med han jag var kär i. men det var i 3an, han hette Adam Lundberg jag och min kompis Julia bråkade om vem som skule gifta sig med han först vi var så knäppa.
Jag var kär i honom ett långt tag sen gick jag vidare till en annan kille, men det ska jag inte prata om nu.
Min vän är tillsammans med honom nu i alla fall dom har varit tillsammans mer en 3 år nu. vi är kompisar han och jag.
Men det var längsen vi hade ett trevligt samtal. för jag är inte med hans flickvän så mycket mer. det innebär att vi inte pratar så ofta med varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0