dinner party!

hej, det blev inge zumba för när jag skulle kö igång skulle jag gå ner oh hjälpa till med maten eftersom grannarna berg skulle komma på middag.
det var väl roligt det var intressant det vi prata om iallafall. sitter nu och kollar på one tree hill, det är så sorgligt så jag måste ta en paus.
imorgon blire upp 10 en powerwalk sen blire kanske fotbollsmatch med ida det hoppas jag på. :)

funderar fortfarande om jag ska forts. med handbollen eller inte, men OM så kommer jag få spela med 99er eftersom jag är för ung för dam-laget. jag önskar jag hade njut mer av handbollen förut när allt var skönt och man var bra. jag hade bra tränare och lag-kamrater som var bäst. vill bara ha tillbaka känslan när vi vann alla matcher. <3 miss it. vill tillbaka so badly!

berömda johan och jag! stolt tjej i mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0