imorgon-dagen kommer bli toppen,,, nästan!

i skolan imorgon så äre bara mentorstid först sen ska man till hallen för att kolla på 7:ernas innebandy sen äre dags för 8:orna alltså vi eftersom vi va bäst av 8:orna på basket då ska vi möta lärarna fett kul (passra dej annika, jag kommer kötta ner dej) aja sen äre 9:ornas vollyboll sen går vi tillbaka till hemklassrummet och får betyget -.- sen slutar man halv 1.
de betyder JULLOV mina vänner! skönt.
då ska jag dra hem till matilda för hon ska fixa mina naglar i jul-tema.
efter de åker man till köpis och möter upp mamma, då ska jag köpa dom två sista julklapparna som kommer gå till pappa och mormor <3

Nu, strax ska jag iaf hoppa i sängs är trött efter barnvakten men tjänade 50 kr som tyvärr kommer gå åt till naglarna i morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0