JULLOV!

yeahhhhhhh jullov fatta vad härligt.. LOVE IT!
på basketen så vann vi över lärarna såklart;) sen så dansade 9:orna och 8:orna ''på hyllan'' runt granen. haha
efter de fick vi vårt betyg ni får veta senare. sen åkte jag hem till matilda och där gjorde hon mina naglar, det tog lite mer en 2 tmmar & 50 kr bara för de, vilket fynd ;)
sen åkte man till köpis med mamma och köpte julklappar (y)
imorgon kommer pappa med julklappar också jag hoppas på pengar.. han åker ju till tyskland över julen och min föddelsedag menmen jag kan ju inte få han och stanna precis?


nu e jag trött och imorgon drar man till stan för att sola igen med jonna ;)


Jag hoppas ni alla får ett härligt, skönt och roligt jullov eller nu kommer de kallas.. vinterlov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0