newthings

ok, jag vill bara säga att de inte va planerat med att jag skulle få så mycke ljus..
nya ljus och en brika och ställning till. 




tre ljus-skålar som jag fick av jonna!



Paris och New York ljus lyktor!


Prisentkort på H&M 200 kr av Wilma!

Headset exakt dom jag ville ha, ni kanske själv har sett bild på dessa tidigare yeah!


One tree hill box säsong 6, äntligen!


En till hylla vit, ganska så behövande !

Mer vita ljus!

Carpe Diem ''tavla eller ord'' eller hur man uttrycker det!


Ny pijamas från Gina, jätte söt och skön!
8

Och pengar så man kan shoppa på mellandags rean!


Tack för allt!
sen så fick jag även en biljett på en konsär ''Takida'' till våren! :D
om jag får en iphone 4 (vit) när jag fyller år, så är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0