Forsbacka/Valbo!

Dagen spenderades hälften i Forsbacka o hälften i valbo.


I fORSBACKA : Lilian och jag vaknade sen gjordevi lite av varje. sen vid 20 över 4 satt vi på bussen på väg till valbo.
I vALBO : Där gick vi av vid köpis gick in på gina o bikbok, h&m, lindex. sen att vi och väntade där, på Linus och Erik.
Sen kom dom så prata vi lite sen gick vi hem till Linus där satte vi oss igen och sedan kolla vi på en film som hette ''En häxa i familjen''. Men vi kollade inte speciellt mycket... osv..
Sen började Erik dryga som fan på mig, så fick lite damp. Sen tog vi lite luft då snömula jag Erik stolt! Men fick tillbaka efter, det var inte lite jag fick tillbaka heller, först kasta han mig i snön sen när jag kom upp, springer han i full fart mot mig så jag ramlar omkull sen släppar han mig på marken in i snön. Det var inte så mysigt precis..
Sen prata vi o så...
Sen gick vi ut igen men då gick vi till tempo och stannade där sen kom bussen då åkte Lilian o jag hem. sen har man cillat här hemma. ganska så tröt efter denhär dagen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0