I want you to see what you mean to me!

Jag tänkte skiva en text om min förra vän om hur mycket hon betyder för mig fortfarande. kan inte hitta någon annan lösning så nu ska jag visa världen.


Tydligen betydde inte vårann vänskap nåt för dig, jag betydde 0,0 för dig. om du säger jag har fel nu vad har du gjort dom hära månaderna? för jag har gråtit, jag försökte göra allt medans du satt där och kolla på mig. jag kan inte fatta att du försöker skylla allt på mig nu. du ljög och jag var hemma i en vecka från skolan. känns det bättre nu? för jag ska berätta sanningen du har inte gjort någonting. forgiveness du kan tydligen bli vän igen med alla andra utom mig. jag vill inte ha det såhär eftersom du betyder mycket för mig iaf. och jag tänker inte låta en dag till gå tills jag står upp för mig själv och säger hur jag tänker och känner. du var en av min bästavänner och jag tänker på jämt varför du inte försöker fixa nåt. 

Jag älskar dig fortfarande och jag saknar dig mer än jag någonsin gjort för någon vän. du betyder för mycket för mig för ge upp. det ända jag kan göra nu är att hoppas att en dag du ringer mig. för den dagen kommer betyda mer för mig än någon annan dag.
Always and Forever!

jag kommer aldrig glöma våra minnen <3 
om du behöver veta grinar jag nu när jag skriver dethära :)


Kommentarer
Postat av: you know who

visst, du kan fortfarande gå runt och säga att jag ljög, men de gjorde jag aldrig. ta de som du vill. men vi hade de roligt ihop, du och jag jennifer, och jag älskar dig. men folk förändras, saker förändras och allt kan inte vara som de alltid har vart. och jag vill inte att du ska gråta, var glad över de vi hade istället. jag glömmer aldrig någonting, vi kan fortfarande vara vänner men de kommer inte bli som förr<3

2011-06-18 @ 00:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0