näh men vad fort det gick.

kändes som jag nyss kom hem men har varit hemma i 40 min. jaja.
idag har vi spelat brännboll, fotboll, drakamp och haft orgentering i skolan. min klass kom tvåa på brännboll och fotbollen. trea på drakampen och sist på orgenteringen. men de var bra kämpat..
nu har man kommt hem det var ju a varmt på bussen,, hemskt. ska kanske snart dra ner till ladis och doppa mig lite, eftersom det är vafan 50 grader. så då följer nog ida, henke o alex med tror jag.

iMORGON är det ju äntligen Skolavslutningen. Efter så ska man typ till mormor eller nå och fika sen till pappa och äta typ 3 blire hehe. sen till ida och fixa sig. Efter de går ida och jag till knoppen och åker till Stolt Och Nykter. det kommer bli fett nice, just nu är det något med 900 som ska delta på ''Facebook'' så det är nog mera.. det kommer nog bli en lyckad kväll (y)


Ida och Henke på ladis, höres!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0