Stolt o nykter!

hejhop! jaa det var super duper kul, robin och henke åkte med mig o ida hela tiden :P
det var fett många där, ''skit snygga killar''. det fanns först lazer-discot som man fick ont i ögona av -.- men ja sket i de och dansade loss.
skum-discot var fett nice men även inte,har förstört mina convers nu av skumet :( 700 har man kasta ner i sjön bara. även så vart dt en olycka som hände, en tjej fick krampningar och typ höll på att dö, skit läskigt så då kom ambulans osv.
PÅ bussen hem hade man skit kul. nu har man snart varit upp i ett dygn 05:00-02:53. men jag tror jag inte kommer somna direkt, fast jag är så fucking trött.


Godnatt och lär säga till er som inte va där, ni missa något otroligt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0