så ja!

hello.
ett tag sen. men igår var man med älskade wilma <3 och sen blev det linn, malin och pierre. det var trevligt det blev några kort men jag hittar inte sladen, jag har kort över hela sommaren kvar på mobilen.. -_-
Ja dagen har vait seeeeeeeg lärde gå hem från skolan typ direkt när jag kom dit för jag hade typ feber då o när jag kom hem sen blev det bättre runt halv 5. så nu mår jag bra så jag tror jag går till skolan imorgon. har spanska glosor till imon det kommer typ gå åt ... så ska träna lite på dom nu i 10 min. sen ska jag kolla på big brother sen blir det sägen.

när mamma kom hem så hade hon köpt 5 olika saker åt mig till mitt ansikte typ skönhets produkter. det gilla jag. hon sa att det kostade 400 ... ojj sa jag. men tack :)

aja hejsvejsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0