detta var inte igår!!

nemen tjena!!


dagen har varit asbra faktiskt.
I skolan spelade man golf på mortionsidrotten gick hmm så här bra-.-' alltså inge bra alls. men det var kul och dagen blev bättre sen.
efter skolan mycket skratt med sköldpaddan (julia) hahahah. as kul hade vi . herregud vet inte ens vad vi riktigt gjorde heller :o haha .
men vi satt vid datorn för det mesta (hela tin) och chatta med massor... så nu har man hela helgen i planer (y) hahah.
imorgon: skola.. tema dag så inga lektioner ''gilla'' men slutar 10 min senare än vad man skulle ha gjort ''ogilla''
men efter skolan drar jag och julia hem till henne och hittar på något senare ska vi va med henke och ''KANSKE ANDREAS'' men vi få se. då ska vi vah antagligen ute eller hos mig. ;) det blir trevligt.
lördag: va med julia igen. KANSKE så drar vi till valbo . och där ska vi va med erik och viktor tror jag eller om det blir bara erik få se.. ;;) kanske inte blir nåå alls då hittar v'l hon och jag på nåt.
söndag måste man bara fåå slappa det är min dag i veckan man kan villa... skönt. man vet aldrig kanske hittar på något då också. ;D hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0