första.. gången av allt!

hej är lite sur här men ändå! först så vann mitt golflag på mortionsidrotten så då fick vi glass :D sen har jag varit oh badat på ladis med ida och henke skönt vare förfan första doppet i år STOLT.  och när jag kom hem seriöst mamma och johanna ''min syrra'' går mig på nerverna, dom förstör mitt liv. dom sitter i mitt rum när jag kommit hem från ida varje dag, ligger i min säng, min dator tv osv. sen kastar dom alla mina kläder på golvet och flyttar saker. s¨å jag får anfall. jag har ingen facking dörr till mitt rum, måste snacka med pappa att fixa det och LÅS!!!! så tillsvidare ska jag ta ett cykel lås lägga in allt i en låda och låsa.. :D det kommer bli bra de :)
+ imorgon kanske man sover hos Ida (y) men de får vi se imorgon. nu blire duschen...


Stolt och nykter... okej det blir det på skolavslutnings kvällen (H) hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0